12 Mart 2019 Salı

Cashflow - Suç Sokağı Sakinleri Şarkı Sözleri

Stres dolu sokaklar ve ruh hastası rhymler Tutuklaşma var sokakta kırıldı faylar Tüm kırık baylar bayanlar Dinler rapten anlayanlar Birden bire parlayanlar ikide bir harlayanlar Sokakların çığlığını duymayanlar var Koyduğunuz kurallara hiç uymayanlar var Sokakların merhameti yok doymayanlar var Bide çevremizde öyle ikili oynayanlar var Nakaratx2 Suç sokağı sakinleri mikrofonun hâkimleri Bir insanın hainliği üç köpeğin cahilliği Kaçakçılık şube ve organize amirliği Benim suçum yoktu hepsi arkadaşın kâmilliği Verse 2 Sokaklarda çorba nasıl kimi ekmek peşinde Kimiyse hustle, kumar torba bana bi çek yazın Sanayide torna yapımı silah basın Maddelerden uzak durun dişleriniz kasılmasın İstiyolar hainler özgür kalsın asılmasın Asıl sen bu aralar bi değişik kolpalardasın Kalem kırılsın adam satarsın Haram işe hile katarsın Ne ayaksın belli değil yaşım daha 50 değil Ağır başın oynamasın götün başın Gansta değil ruh hastası, mafya değil piskopattır Çoğalıyor kardeşlerim karın deşmez evini damını Delik deşik eder bize rap değil kira ver Anladın mı derdim değil flow ya da mermi deyin Harbe meyil dinle beni varsa beyin yoksa eğil Çoluk çocuk çomarlar kitlesidir gayin Bu lavuklar bişeyin peşinde acaba neyin Nakaratx2 Suç sokağı sakinleri mikrofonun hâkimleri Bir insanın hainliği üç köpeğin cahilliği Kaçakçılık şube ve organize amirliği Benim suçum yoktu hepsi arkadaşın kâmilliği
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: