24 Mayıs 2019 Cuma

Bossy - Bitmez Dertlerim Şarkı Sözleri


Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var ama sorunum yok Basıldık dün gece kapımda bir ton polis var ama sorunum yok hiç Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var Ama sorunum yok hiç Ama sorunum yok hiç Yerinize beni koyun bi kere Demirden demir kere Suyunu çıkardım nafile Emirden gelen sele Kapılmamam ne mümkün çünkü Bu tamamen duygusal bi mesele Şimdi derdimizi kesele Nerenizden kan alsam bilemiyorum len Çünkü hiç birinize güvenmiyorum ben Düzelmez diyorsunuz düzeltiyorum Sonra hemence bi çırpıda yok oluyorum birden Ben yıllar önce canım düşünmeyi bıraktım Mantıkla akılla tüm bağlarımı kopardım Zamanında senin gibi gecelerce düşündüm Ödülü tam kazandım dedim ve elimden düşürdüm Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var ama sorunum yok Basıldık dün gece kapımda bir ton polis var ama sorunum yok hiç Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var Ama sorunum yok hiç Ama sorunum yok hiç Karanlık bu yolları adım adım yürüdüm ben Korkutmaz ölüm beni kaç arkadaşımı gömdüm Bi tespih için ölen teodan mı bahsedeyim Cezaevinden çıkar çıkmaz ölen Kubi’den mi 25 yaşında kendi kalbine sıkan Erciyes 23 yaşında aşırı dozdan giden ismail Parasızlık yüzündendi bütün bunlar Faruk kardeşime isabet etti ne yazık ki kör kurşunlar Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var ama sorunum yok Basıldık dün gece kapımda bir ton polis var ama sorunum yok hiç Bitmez dertlerim peşimde tonla mevzu var Ama sorunum yok hiç Ama sorunum yok hiç
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: