24 Mayıs 2019 Cuma

Kaan Küçük - Ateşimi Yak feat. Ozan Gökçe Şarkı Sözleri


Önümüzdeki kışlar donmam derbederlik hakim geçiyorsa bu günler korkmam artık ben zalim deliyorsa bu kalbimi durmam diye suçüstü Halim bitiyorsa da ateşimi yak Sarmaz ki bu halim kendimden tiksindim bazen ecelimle raks ettim her dem kaç kez kurtulmak varken hep son diye kandırdım kendimi Ozan ; bi yanım dolu benim bi yanım boş bi yanım koşuyo sana doğru da niye bi sor alışkanlık olmuşsun bende tabi geçicek bu geçicek diye diye emin ol ki biticek bu.. son umut unut onu önünde yolun uzun kalbin ne diyosa tabikide niyet odur bazen mantığını dinle diyen olur ki bana göre de doğru olan budur zararın neresinden dönersen dön kimsenin hayatına girip artık veremem yön birlikteyken güzel herşey tamamda giderken gör aha kendini parçalarken aynaya dön bi bak. nasıl hayat ama güzel mi değil mi ? biri yokken kötü de biri varken iyi mi yalnızlık kötü bir ilişkiden iyidir. iyidir.. sevmemek sevmekten iyidir... Kaan ; Ben bilemem sana söz veremem kaderin bana garezi var dur diyemem
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: