24 Mayıs 2019 Cuma

Kubilay Karça - Eyvallah Şarkı Sözleri


İki dakka dur aklımın ücra köşelerinde Neşter geziyo bi leş kargası gibi üşüştü derime etimi yiycek bu İnsanlar Neydi benim elimden gelenler Eğlenerek gene gecenin içine girecek içicek içip içip içine sinen insanı delik deşik edicek Vur hadi vur onu beynini kemirmeden seni devirmeden niyet edilmeden biyat edenler varken illede yaşamın içine sinsin Hadi anlat bakalım atarlı lavukları nasıl tartaklakdın arta kaldı kalsın alsın ağzının payını laf yapmasın af çıkmaz bizde Sonunu düşünen adam olamaz o yoluma taşı koyanı bi bulun uçurumun ucuna ektiğim gülüm soldu Gülünç oldu bu hikayenin sonu Derde düşte deki eyvallah Halin harap Zora düşte deki kısmet Bahtımı karalar bağladı yar Bizi bizden ettiler dirildik hep diken vardı yolumuzda buz dağı misali gördüklerinin altında koca bi kaya duruyo inanma bugününe hayat veren o yarın seni boğabilir doğabilir ihtimaller ittifakın istilasına uğrayabilirsin doğruya doğru bu paranı pulunu yakarım akıtırım kanını Canım yanıyo bi yanıma sokuluyo yarim ah bakıyorum ama göremiyorum bu nasıl olay Koşuyorum yorulurum açıyorum zindanları Boşuna kürek çekiyorum Akıntının tersine doğru Nefesini çek içine geçirilicek zor günler var Zor günler vaaar Derde düşte deki eyvallah Halin harap Zora düşte deki kısmet Bahtımı karalar bağladı yar Gelir geçer yanar söner Kinim öfkem çabuk biter Göze aldım kayıpları Bigün elbet acım diner
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: