24 Mayıs 2019 Cuma

Manuş Baba - İki Gözümün Çiçeği Sözleri


Bir de bakmışsın ki ben gelmişim Böyle dilim susar da elim dokunmaz olursa eğer Bil ki varmışım yani Yüreğim sakınır, gözüm seyirir Olur da susmuşsam yani Giyindiğin çiçeklerin ardı da temizse Ve en karasındaysa gün Bil ki kavuşmuşum yani O mağrur gözlerinden öperim Sarılırım, iki gözümün çiçeği Gözünü seveyim iyi bak kendine Hasretle selam ederim Arada bin yol bin hasret Gözlerim gözlerine hasret Tenin tenime uzak şimdi Bilemem ki nasılsın şimdi Canım ciğerim bilirim zordur Asma yüzünü gülünü soldur Nasıl anlatsam derdim sana Bir bilsen nasıl vurgunum sana Yazmandan dökülen saçlarına Gözlerindeki elaya Kurban olayım gözyaşına Atma beni kor ataşına Akşamdan akşama zor geçer Bilmem bu hasret nasıl biter Ben beklerim yollarını Pervane ömrüm seni bekler Belki çok uzaklardasın Belki bir o kadar da yakınlardasın asıl Yüreğimdesin, derindesin yani Güz vakti çiçeğe durmaya endişeli İnce bir gül dalısın en derinde Penceremdeki vapurun yazması kara Senin hasretinse içimde ömürlük yara Benim canım, ciğerim, iki gözümün çiçeği Nasıl diyeyim sana Bi’ o kadar, o kadar işte, o kadar Yazmandan dökülen saçlarına Gözlerindeki elaya Kurban olayım gözyaşına Atma beni kor ataşına Akşamdan akşama zor geçer Bilmem bu hasret nasıl biter Ben beklerim yollarını Pervane ömrüm seni bekler
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: