24 Mayıs 2019 Cuma

Turan Şahin - Kuymak Şarkı Sözleri



İlk defa gördum seni Sandum ki düştum aşka Ne verdun bana sanki Güzelluğunden başka Benumlan yarışmayi Sevdaluk sanayusun Yureğumdeki yerun Dolmaz mi sanayısun Iki sevdaluk olmaz Birinden geçeceğum Seni da yerdum ama Kuymaği seçeceğum (muhlama yiyeceğum) Ben usandum nazundan Bi dinle en azından Kibire bak kibire Taşayi boğazindan Kedinun dokuz cani İnsanun bir cani var Bir oduna sarılsam Senden çok heycani var Iki sevdaluk olmaz Birinden geçeceğum Seni da yerdum ama Kuymaği seçeceğum (muhlama yiyeceğum) Dur bi lafum bitmeden Öbürüne atlama Bir daha kör olayım Atlarsam baluklama Karşumda oturursun Aklun başka alemde Eskilere sor da bak Silerum bir kalemde Iki sevdaluk olmaz Birinden geçeceğum Seni da yerdum ama Kuymaği seçeceğum (muhlama yiyeceğum)
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: