24 Mayıs 2019 Cuma

Vecize - Alex De Souza Şarkı Sözleri


Tekniğim on numarayım enfes Alex de souza Oyundan düşüyorum hepinizi kestim Alex de souza Gibiyim kovalıyorum pes etmiyorum hiç hep Alex de souza Gole gidiyorum atıyorum sarıyo bu pek Alex de souza Geliyorum kasırgayla ya Ne kadar yokuş olsada çıkar bayıra İnandığım şeyin peşinden giderim al Bişey yapamazsın 90 a giden o şutuma Düşünüyorum evimin önündeyim ya Benim mahallem faveladan farksız varoşlarım kan De souza gibi kararlıyım her şeyi yak Tım bütün gemileri Okyanus duman Deli derin bugün dalga dalga yolum Serin serin fazla fazla düşünceli Tetikteyim sevin me piyasa rapcileri sizin gibi geçiçi olamam kalıcıdır benim bu izim İyisi kardeşlerime anahtar teslim Kestik rakiplerimiz hep geri viteste Sesli trafik yaptık estik geçtik Alex de souza
Önceki Yazı
Sonraki Yazı

post written by:

0 yorum: